سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی اپلیکیشن اندروید

 

اندروید داخل ایران از طرفداران بسیار زیاد تری نسبت به ای او اس برخوردار است و این موضوع باعث شده طراحی اپلیکیشن اندروید بیشتر از ای او اس باشد چرا که طرفدار بیشتری پیدا می کند و مردم بیشتری از اندروید استفاده می کنند.

در ساخت اپلیکیشن اندروید موارد مهمی که وجود دارد اصولی کدنویسی شده برای سیستم عامل اندروید است که باید کاملا بهینه باشد و در تمام ابعاد به خوبی نمایش داده شود.

می توان گفت تاثیر طراحی اپلیکیشن اندروید در کسب و کار ها بسیار زیاد است چرا که در اپلیکیشن ها این روز ها نقش مهمی در زندگی روزمره مردم دارد بسیاری از کار ها و خرید ها و سفارشات خود را از اپلیکیشن اندروید خود انجام میدهند و روز به روز به تعداد افرادی که از گوشی هوشمند خود استفاده می کنند و اپلیکیشن های مختلف نصب می کنند رو به افزایش است .

با طراحی اپلیکیشن اندروید کسب و کار می تواند رونق پیدا کند و یا فراتر از آن به درآمد های بسیار بالایی دست پیدا کند. امروزه اپلیکیشن های ایرانی زیادی می بینیم که درآمد های بسیار بالایی دارند و در سطح کشور از آن ها استفاده می شود و هم اکنون فرصت مناسبی است که کسب و کار خود را بر پایه اپلیکیشن اندروید بنا کنید و یا کسب و کار خود را با داشتن اپلیکیشن گسترش بدهید.

اپلیکیشن این روز ها یک فرصت طلایی برای کسب درآمد و عملی کردن ایده ها است به همین دلیل افراد زیادی تصمیم به طراحی اپلیکیشن اندروید گرفتند و در این راه موفق شدند چرا که این موج تکنولوژی به سمت اپلیکیشن های اندروید می رود اما تنها این مورد نیست شرکت ها و افراد دارای خدمات هم به سمت طراحی اپلیکیشن اندروید رفتند تا مشتریان خود را بهتر مدیریت کنند